Tuesday, January 26, 2010

Birthday Maksu Odah

Sabtu 23/1/10- Lepas je aku sefamili gi tengok aisyah....kami gi makan Pizza pulak...saja je la gathering ngan famili....sempena birthday Maksu yang dah pun expired...hahhahah pada 29/12/09...tapi sebab aku ni kakak solehah aku belanja la dia walaupun lambat sket......sebab masa birthday Maksu, dia still study di KL so mana la aku celebrate.....boleh la bawak anak2 saudara aku ni makan2 dah la depa kena tinggal opah...sebab ibu depa pi Langkawi lawatan Putri Umno....ish2....sibuk betui la ibu depa...hehheheheh takpe la sesekali berjalan apa salahnya....

ok la kita bagi laluan pada birthday girl untuk buat order

amboi...kereknya cara order tu...tak baik tau
Abg pun nak order gak ler

Mai la kita posing 1 famili sat

Adam, Hani, Athirah & Opah
Sedap kan mushroom soup dia....Alif

Seronoknya Hani Mia.....

Sungguh2 Hani....takpe insyaallah nanti kita mai lagi....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails