Tuesday, September 7, 2010

Meeting Kurikulm (ANCASA HOTEL)

16-20 / Ogos - Meeting Kurikulum di ANCASA HOTEL.
Lokasinya dekat dengan pudu. Kesiankan pose pun ada meeting jugak...so kami berbuka & bersahur selama seminggu di sana. Waktu berbuka sangat best...makanan 1st time tu suke la kan...menu banyak....masuk hari ke3 dan seterusnya macam dah rasa boring....huhuhuhuh sebab menu lebih kurang sama dan stall pun tak banyak pilihan untuk makan makanan alternatif macam mee sup, tomyam atau laksa...hhuhuhuhuhuhu......masuk time SAHUR lagi hampeh! lauk pauk yang balance waktu berbuka digunakan semula.....uwaaaaa...sedih sangat....last2 end up aku makan roti bakar & fresh orange je la.....so conclusion bersahur di hotel tersangatlah tak best......

1st day berbuka aku amik - nasi campur dengan pelbagai lauk pauk....

amik sket2 je takut tak termakan dengan menu yang lain nanti ni...jangan tamak kan...

jus durian belanda...sweet & sour...sedap

soya cincau pun sedap.....

ni naik Kak Miejat (Ketua Program Logistik) LRT nak pi serdang butik member aku....
posing sket dalam train

jom bergambar kenangan di butik Kak Ita

last day berbuka aku ajak Abg Man bersama 2nd daughter aisyah (my lovely bro) berbuka sama di sini
Ain 1st daughter bersama ibunya (kakak ipar aku)

Aku ler tu dengan Aisyah yang always cool, susah senyum...tu yang buat aku geram tu, jom tinggal dgn mak tam nak tak???

Kak Miejat yang penyayang dapat dukung Aisyah je dah Kak Ain tak mau kat orang...untung Aisyah

Ain dengan Abahnya tak pernah berenggang......ish2 anak dara ni, besar esok jgn lupa pengorbanan abah ye....amin....abah soleh dan tauladan ni....

1 comment:

  1. Aminnn! Terima Kasih daun keladi ye Mak Tam!..
    nnti klu dtg KL jgn lupe belanja kami makan di hotel lagi na :P

    All da Besh utk Mak Tam!...

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails