Thursday, October 28, 2010

Kenangan Bersama Bakal Dr.Norhanishah

Kejadian ni agak lama la jugak kan....ni la tandanya memang takdak masa nak edit dalam blog...huhuhuhuh.....sori la Sha....Rindu aku pada kau tau...takpe nanti kalau balik Penang jangan lupa call aku....Semoga Berjaya membawa pulang PHd...tumpang hepi ni....


Ni nak story pasal rakan yang agak rapat juga la dengan aku...Nisha yang dah melanjutkan pelajaran PHd di UPM (actually sha ni rapat ngan semua orang bukan dengan aku sorang je....hehehhehe....friendly tau dia ni) Sunyi jugak la aku bila takdak Sha...huhuhu....ni masa Sha belanja makan di Restoran Puncak Mutiara yang pernah masuk dalam rancangan JJCM TV3 tu....sedap tau makanan dia....jom kita tengok apa yang kami order hari tu....hehhehehe....

Bersama Sarah & Kak Dba


Dr Nisha & Sarah



Ni taukeh SD2...kalau nak order boleh carik dia di blog : dba-sd2.blogspot.com


Beri laluan kepada Dr Nisha untuk order....comel je pakai tudung syria...kalau aku yang pakai taktau jadi macamana


Dah sampai...Roti bersama sup burung puyuh, Nasi Beriyani, ABC, Chicken Chop, Cendawan Goreng Puncak Mutiara(best tau) dan minuman lain



Ni di antara tempat makan boleh pilih mana yang suke nak duduk, nak bersila atau duduk atas bangku

Cantik kan lay out restoran ni lain dari yang lain

Cik Muyassarah sedang menunggu seseorang ke?? hehehehe....single lagi ni.....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails