Friday, August 6, 2010

Puding Caramel + Kek coklat lagi

Last week hubby kata Jumaat ni (hari ni la) ada jamuan di office dia...so aku pun kata ok....just dengar dia cerita...tup2 dia kata "depa nak tempah kek coklat"....ok la kan memang aku dok buat selalu...insyaallah akan dipenuhi......pastu dia sambung lagi....."depa tempah puding caramel sekali"..... aku terkejut la kan sebab hubby aku bukan suka makan puding caramel tu dan camana la dia boleh advertise aku boleh masak puding tu....so aku pun pi la cari bahan.....kali ni buat la sket deko sebab tempahan kan.....semoga semua puas hati k....selamat menjamu selera....
Ok letak dalam bekas ni senang sket kan...


Pastu...taaaraaaa....hias sket ngan hirisan buah peach





Ok kek ni aku hias ngan bunga + strawberi.....

Selamat Menjamu Selera.........

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails