Tuesday, May 18, 2010

Lawatan ke COB (UUM)

Lawatan ni berlaku pada 28/4/10...nampak sesangat la aku memang bz kan....hehehhehe...sekarang baru la ada ruang sket nak letak la gambar mana yang patut ni....lawatn ni kami buat saja la kan untuk mengeratkan lagi kolabrasi IPT...wah2 bagus dak ayat aku ni...tapi memang betui pun....pastu kejadian dia kami pi singgah Padang Besar tapi gambar tak dapat upload lagi....kemudian la ye....
canggih gak kolej depa kan....
sesampainya kami di sana dijamu dengan breakfast....erk...kenyang alhamdulillah....

kemudian kami dibawa ke bilik seminar

wah siap pakai baju sutera (kak dba) lagi cuma slack sket je...kasut tak tertutup.....hehheehhe isu sensitip ni....

naik lif pun masih panas tu yang cik aida dok berkaca mata hitam lagi tu....

tunggu giliran naik lif

aku gak yang last...pastu snap gambo aku pun tak clear...huhuhuhuhu

nak buat camana orang low profile memang macam tu...tapi kan baju aku cantik dak??? ahaks!

2 comments:

Related Posts with Thumbnails