Wednesday, November 25, 2009

adam zarif

1. hari ni kan aku baru cipta blog...hehehehhehe...ni nak citer mengenai adam zarif la anak kesayangan aku...yang sorang tu la....baru 4 tahun tapi macam2 yang dia mengomel kat aku...kekadang aku rasa dia siap tazkirah kat aku...contohnya....mama "kita ni patut bersyukur bukan mengeluh"......terkedu aku


ni masa adam berumur 5 bulan

adam mula2 belajo posing....hehheheh cute macam mak dia....



1st time berhari raya dengan baju melayu....


ni masa kami sekeluarga pi zoo taiping....bawak la opahnya sekali. masa tu naik ketapi tu ronda2 dalam zoo taiping...adam berkepit ngan opah....mama dia berkepit ngan baba la jawapnya...hehehehehhe bila lagi


Adam, Lah & Dania "say cheese"


menunggu giliran untuk dapat duit raya

Adam dengan alphabet "d"...bersungguh2 tu buku baru la katakan...

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails